Kodeks Bezpieczeństwa i Higieny Bonifacio

  1. HomePage
  2. Hotel
  3. Kodeks Bezpieczeństwa i Higieny Bonifacio
Data
przyjazdu
Data
wyjazdu

Bezpieczne i Przyjazne Bonifacio

KODEKS BONIFACIO: BEZPIECZNY I PRZYJAZNY HOTEL

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY W CZASACH PANDEMII

 

 HIGIENA * BEZPIECZEŃSTWO * KAMERALNOŚĆ * NATURA

 

W trosce o bezpieczeństwo gości oraz naszego zespołu apelujemy o przestrzeganie hotelowego nakazu zakrywana dróg oddechowych podczas przebywania w przestrzeniach ogólnodostęnych hotelu.

UWAGA

  • Niektóre zapisy Kodeksu mogą ulec zmianie w zależności od wprowadzania oficjalnych procedur określających szczegółowe zasady bezpieczeństwa w hotelach.

PERSONEL

  • Wszyscy pracownicy i kadra kierownicza zostali przeszkoleni z zasad bezpieczeństwa, higieny i postępowania w okresie trwania pandemii. Każdy przeszkolony i dopuszczony do pracy członek naszego  Zespołu otrzyma wewnętrzny Certyfikat Bezpieczeństwa Bonifacio
  • Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne lub przyłbice, rękawiczki i płyny dezynfekujące i zobowiązania do ich używania zgodnie z Rozporządzeniem
  • Codziennie przed rozpoczęciem pracy personel ma mierzoną temperaturę. Pracownik wykazujący jakiekolwiek  objawy chorobowe nie będzie mógł przystąpić do pracy 

RECEPCJA

  • Wszyscy Goście podczas dokonywania rezerwacji są zobowiązani zaświadczyć, iż wg ich najlepszej wiedzy są zdrowi i nie stanowią zagrożenia dla innych przebywających w hotelu osób 
  • Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku zauważenia ewidentnych objawów chorobowych.
  • Przy recepcji jest dostępny bezdotykowy termometr do sprawdzenia temperatury Gościa w razie wątpliwości.
  • W trakcie meldowania Goście są proszenie o zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy sobą.
  • Przy Recepcji w trakcie meldowania i rozliczania pobytu może przebywać tylko jedna osoba. 
  • Przy Recepcji została wydzielona Strefa dla Oczekujących 
  • Goście są oddzieleni od pracownika Recepcji płytą poliwęglanową, a zameldowanie odbywa się w maksymalnie uproszczony sposób i bezdotykowo
  • Klucze elektroniczne do pokoi są każdorazowo dezynfekowane
  • Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane
  • Przy recepcji jest dostępny automatyczny dozownik z płynem dezynfekującym
  • Goście podczas zameldowania informowani są o Kodeksie Bonifacio i są proszeni o poświadczenie zapoznanie się z zapisami Kodeksu
  • W recepcji istnieje możliwość zakupienia środków bezpieczeństwa (maseczki jednorazowe, płyny dezynfekujące i rękawiczki jednorazowe)  

  POKOJE HOTELOWE

  • Serwis pokoju odbywa się w maseczkach jednorazowych oraz jednorazowych rękawiczkach
  • W trakcie sprzątania oprócz standardowych czynności dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki i elementy wyposażenia hotelowego
  • Przed zameldowaniem kolejnych Gości każdy pokój  będzie dokładnie przewietrzony i zdezynfekowany. 
  • Popołudniowy serwis pokoju podczas pobytu Gości zostaje ograniczony tylko do ewentualnej wymiany ręczników i brudnych naczyń oraz dezynfekcji wejścia do pokoju (drzwi, klamki)
    • Goście proszeni są o pozostawienie ręczników do wymiany w specjalnych workach
       i wystawienie ich przed drzwi wejściowe
    • Szlafroki będą wymieniane nie częściej niż raz na dwie doby
    • W przypadku usługi room service Goście proszeni są o pozostawienie zużytych naczyń przed drzwi wejściowe pokoju
  • Przy pobytach dłuższych niż dwie doby za zgodą Gości przeprowadzony zostanie dodatkowy serwis sprzątający (tylko w czasie nieobecności Gości w pokoju)
    • Wymiana pościeli
    • Sprzątanie łazienki
    • Odświeżenie części sypialnej
    • Dezynfekcja wyposażenia pokoju
  • Zgodnie z aktualnie przyjętymi ograniczeniami i rozporządzeniami rządowymi łazienki pokojowe pozbawione są suszarek nadmuchowych

   GASTRONOMIA

  • Restauracje hotelu pozostają nieczynne, wszelkie z posiłków dostępne są w ramach room serwis i dostarczone do pokoju
  • Istnieje możliwość zamawiania napojów w Lobby Bar&Café w formule room service lub na wynos
  • Pracownicy mający kontakt z gośćmi są zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych lub przyłbic, jednorazowych rękawiczek oraz czapek kucharskich (dotyczy kucharzy mających styczność z Gośćmi)
  • Na zapleczu dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, a pracownicy mają obowiązek regularnego mycia i dezynfekcji rąk oraz stanowisk pracy
  • Posiłki są wydawane zgodnie z normami HAACP, przyjętymi ograniczeniami i rozporządzeniami rządowymi
  • Zostanie zachowana możliwość zamawiania posiłków na wynos

 WELLNESS & SPA

  • Łaźnia sucha, turecka oraz hammam pozostają wyłączona z użytku
  • Przed wejściem do strefy Wellness & Spa oraz innych stref rekreacyjnych dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście są proszeni o dezynfekcję rąk
  • Przed skorzystaniem z zabiegów SPA Goście są proszeni o ponowne umożliwienie zmierzenia temperatury bezdotykowym termometrem
  • Wszystkie powierzchnie, blaty, kosmetyki, sprzęt i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane
  • Pracownicy strefy Wellness & Spa zobowiązani są do noszenia maseczek lub przyłbic i jednorazowych rękawiczek
  • Każdorazowo, po użyciu przez Gościa wyposażenie strefy SPA & Wellness jest dezynfekowane
  • Regularnie monitorowane są parametry chlorowania i jakości wody
  • Po zamknięciu Strefa SPA & Wellness jest ozonowana

STREFA ANIMACJI – KLUB ZAJĄCA BONIFACEGO

  • Wszystkie dzieci niezależnie od wieku mogą przebywać w Strefie Animacji tylko pod opieką rodzica bądź dorosłego opiekuna
  • Ilość osób korzystająca ze Strefy Animacji będzie na  bieżąco regulowana przez personel, tak aby zachować zasady „Społecznego Dystansu” oraz zasady opisane w aktualnych Rozporządzeniach rządowych 
  • Personel Strefy Animacji jest dedykowany do utrzymywania higieny i regularnego dezynfekowania wyposażenia
  • Przed wejściem do Strefy Animacji jest dostępny dozownik z płynem dezynfekującym
  • Animatorzy i instruktorzy noszą maseczki lub przyłbice
  • Strefa Animacji jest regularnie ozonowana po zakończeniu dnia

   POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE

  • Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika (dotyczy to w szczególności klamek, przycisków windy, blatów)
  • Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie
  • Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są windy oraz toalety
  • System wentylacji i klimatyzacji podlega regularnym przeglądom wykonywanym  przez wyspecjalizowaną firmę serwisową w celu zapewnienia czystości całej instalacji, w tym systemu filtrów
  • Przestrzenie wspólne są regularnie wietrzone
  • Lobby, część gastronomiczna oraz SPA & Wellness są regularnie ozonowane w godzinach nocnych

 

Zobacz co nowegow Grupie BFC
Zobacz co nowego
w Grupie BFC

blog bfc

newsletter

Bądź na bieżąco z najnowszymi promocjami
i wydarzeniami w hotelu!

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez BUSINESSMAN FUN CLUB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Drawska 22 piętro 1 lok 1.23, 02-202, WARSZAWA Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane