KODEKS BONIFACIO: BEZPIECZNY I PRZYJAZNY HOTEL
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY W CZASACH PANDEMII
HIGIENA * BEZPIECZEŃSTWO * KAMERALNOŚĆ * NATURA
W trosce o bezpieczeństwo gości oraz naszego zespołu apelujemy o przestrzeganie hotelowego nakazu zakrywana dróg oddechowych podczas przebywania w przestrzeniach ogólno dostęnych hotelu.
UWAGA
- Niektóre zapisy Kodeksu mogą ulec zmianie w zależności od wprowadzania oficjalnych procedur określających szczegółowe zasady bezpieczeństwa w hotelach.
PERSONEL
- Wszyscy pracownicy i kadra kierownicza zostali przeszkoleni z zasad bezpieczeństwa, higieny i postępowania w okresie trwania pandemii. Każdy przeszkolony i dopuszczony do pracy członek naszego Zespołu otrzyma wewnętrzny Certyfikat Bezpieczeństwa Bonifacio
- Wszyscy pracownicy hotelu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki i płyny dezynfekujące i zobowiązania do ich używania zgodnie z Rozporządzeniem
- Codziennie przed rozpoczęciem pracy personel ma mierzoną temperaturę. Pracownik wykazujący jakiekolwiek objawy chorobowe nie będzie mógł przystąpić do pracy
RECEPCJA
- Wszyscy Goście podczas dokonywania rezerwacji są zobowiązani zaświadczyć, iż wg ich najlepszej wiedzy są zdrowi
i nie stanowią zagrożenia dla innych przebywających w hotelu osób - Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku zauważenia ewidentnych objawów chorobowych.
- Przy recepcji jest dostępny bezdotykowy termometr do sprawdzenia temperatury Gościa w razie wątpliwości.
- Na blacie Recepcji został udostępniony elektroniczny tablet do meldowania Gości
- W trakcie meldowania Goście są proszenie o zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy sobą.
- Przy Recepcji w trakcie meldowania i rozliczania pobytu może przebywać tylko jedna osoba.
- Przy Recepcji została wydzielona Strefa dla Oczekujących
- Klucze elektroniczne do pokoi są każdorazowo dezynfekowane
- Blat recepcji, telefony, terminale płatnicze i inne powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane
- Przy recepcji jest dostępny automatyczny dozownik z płynem dezynfekującym
- Goście podczas zameldowania informowani są o Kodeksie Bonifacio i są proszeni o poświadczenie zapoznanie się z zapisami Kodeksu
- W recepcji istnieje możliwość zakupienia środków bezpieczeństwa (maseczki jednorazowe, płyny dezynfekujące i rękawiczki jednorazowe)
POKOJE HOTELOWE
- Serwis pokoju odbywa się w maseczkach jednorazowych oraz jednorazowych rękawiczkach
- W trakcie sprzątania oprócz standardowych czynności dezynfekowane są wszystkie blaty, klamki i elementy wyposażenia hotelowego
- Przed zameldowaniem kolejnych Gości każdy pokój będzie dokładnie przewietrzony i zdezynfekowany.
- Popołudniowy serwis pokoju podczas pobytu Gości zostaje ograniczony tylko do ewentualnej wymiany ręczników i brudnych naczyń oraz dezynfekcji wejścia do pokoju (drzwi, klamki)
- Goście proszeni są o pozostawienie ręczników do wymiany w specjalnych workach
i wystawienie ich przed drzwi wejściowe - Szlafroki będą wymieniane nie częściej niż raz na dwie doby
- W przypadku usługi room service Goście proszeni są o pozostawienie zużytych naczyń przed drzwi wejściowe pokoju
- Przy pobytach dłuższych niż dwie doby za zgodą Gości przeprowadzony zostanie dodatkowy serwis sprzątający (tylko w czasie nieobecności Gości w pokoju)
- Wymiana pościeli
- Sprzątanie łazienki
- Odświeżenie części sypialnej
- Dezynfekcja wyposażenia pokoju
GASTRONOMIA
- Umożliwiamy rezerwację stolika w Restauracji Żurawiej na określoną godzinę - po przyjeździe do hotelu prosimy o dokonanie rezerwacji u manager restauracji (tuż przy wejściu do restauracji) lub pod numerem 416 dal wewnętrznych połączeń
- Część stołów w restauracji jest wyłączona z użytku
- Pracownicy mający kontakt z gośćmi są zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych lub przyłbic, jednorazowych rękawiczek oraz czapek kucharskich (dotyczy kucharzy mających styczność z Gośćmi)
- Na zapleczu dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym, a pracownicy mają obowiązek regularnego mycia i dezynfekcji rąk oraz stanowisk pracy
- Posiłki są wydawane zgodnie z normami HAACP, przyjętymi ograniczeniami i rozporządzeniami rządowymi
WELLNESS & SPA
- Przed wejściem do strefy Wellness & Spa oraz innych stref rekreacyjnych dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym a Goście są proszeni o dezynfekcję rąk
- Przed skorzystaniem z zabiegów SPA Goście są proszeni o ponowne umożliwienie zmierzenia temperatury bezdotykowym termometrem
- Wszystkie powierzchnie, blaty, kosmetyki, sprzęt i gabinety zabiegowe są regularnie dezynfekowane
- Pracownicy strefy Wellness & Spa zobowiązani są do noszenia maseczek lub przyłbic i jednorazowych rękawiczek
- Każdorazowo, po użyciu przez Gościa wyposażenie strefy SPA & Wellness jest dezynfekowane
- Regularnie monitorowane są parametry chlorowania i jakości wody
- Po zamknięciu Strefa SPA & Wellness jest ozonowana
STREFA ANIMACJI – KLUB ZAJĄCA BONIFACEGO
- Wszystkie dzieci niezależnie od wieku mogą przebywać w Strefie Animacji tylko pod opieką rodzica bądź dorosłego opiekuna
- Ilość osób korzystająca ze Strefy Animacji będzie na bieżąco regulowana przez personel, tak aby zachować zasady „Społecznego Dystansu” oraz zasady opisane w aktualnych Rozporządzeniach rządowych
- Personel Strefy Animacji jest dedykowany do utrzymywania higieny i regularnego dezynfekowania wyposażenia
- Przed wejściem do Strefy Animacji jest dostępny dozownik z płynem dezynfekującym
- Animatorzy i instruktorzy noszą maseczki lub przyłbice
- Strefa Animacji jest regularnie ozonowana po zakończeniu dnia
POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE
- Wszystkie powierzchnie ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane przez dedykowanego pracownika (dotyczy to w szczególności klamek, przycisków windy, blatów)
- Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie
- Ze szczególną dokładnością dezynfekowane są windy oraz toalety
- Zgodnie z aktualnie przyjętymi ograniczeniami i rozporządzeniami rządowymi łazienki ogólnodostępne oraz szatnie basenowe pozbawione są suszarek nadmuchowych
- System wentylacji i klimatyzacji podlega regularnym przeglądom wykonywanym przez wyspecjalizowaną firmę serwisową w celu zapewnienia czystości całej instalacji, w tym systemu filtrów
- Przestrzenie wspólne są regularnie wietrzone
- Lobby, część gastronomiczna oraz SPA & Wellness są regularnie ozonowane w godzinach nocnych